VIDIS SA jest autoryzowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla marek:
VIDIS SA, jako autoryzowany dystrybutor, zapewnia wsparcie serwisowe dla produktów następujących marek:
Dane kontaktowe do serwisu:
VIDIS SA
ul. Logistyczna 4
Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce
tel: 71 33 880 20
e-mail: serwis@vidis.pl
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00
Jeśli chcesz zgłosić awarię wypełnij formularz "zgłaszanie awarii" lub skontaktuj się znami drogą telefoniczną: 71 33 880 20.
Serwisy zewnętrzne:
ACCO (GBC, Kensington, Nobo, Rexel, Quartet, Leitz)
Esselte Polska
e-mail: serwis@acco.com
tel. +48 22 874 39 78
BATERIE i ZASILACZE (Mitsu, Movano)
ICO Serwis
tel. +48 71 757 21 22
e-mail:
serwis@ico.net.plhttps://www.movano.pl/wymiana-gwarancyjna-reklamacje-pm-12.htmlCTouch
Awarie należy zgłaszać poprzez formularz ze strony:
https://support.ctouch.eu/hc/en-us/requests/new
EPSON
Awarie i problemy techniczne należy zgłaszać poprzez infolinię Producenta: +48 222953725
KRAMERModulit Solutions
tel. +48 22 479 47 90
https://modulit.eu/pl/contactsLGINFOLINIA: 801 00 51 54
e-mail:
lgc@lge.plVIEWSONIC
FIXIT SA
Infolinia: +48 12 254 40 28
e-mail: viewsonic@fixit.pl
Ul.Nad Serafą 56A
30-864 Kraków