Pragniemy poinformować, że z dniem 01.10.2018 zmieniły się zasady serwisowania produktów z grupy ACCO (GBC, Kensington, Nobo, Rexel, Quartet).
Wszelkie obowiązki związane z serwisem przejęła firma Esselte Polska i to do niej prosimy kierować wszelkie zgłoszenia serwisowe. Możliwe to jest za pośrednictwem adresu e-mail: serwis@acco.com lub telefonicznie pod numerem: +48 22 874 39 78.
Bardzo prosimy o zapoznanie się z oficjalnym pismem w tej sprawie, dostępnym TUTAJ
Uwaga - zmiana serwisu marki CTouch. Zgłoszenie reklamacyjne należy zgłaszać poprzez stronę:
https://support.ctouch.eu/hc/en-us/requests/new
Uwaga - zmiana serwisu marki Viewsonic.
Serwis produktów Viewsonic prowadzi obecnie firma:
LetMeRepair Poland Sp. z o.o.
tel: +48 62 76 67 771
e-mail: info@letmerepair.pl
Wypełnij formularz zgłoszenia awarii na stronie:
https://www.viewsonic.com/eu/contact/
VIDIS SA, jako autoryzowany dystrybutor, prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów następujących producentów:
- Audac
- AVer
- AverMedia
- Avtek
- B-Tech
- Casio
- Caymon
- Defenzo
- Einstein
- Jimu Robot
- Litlebits
- Lumens
- Masterlock
- Neets
- PlusVision
- ProCab
- Revolabs
- Qomo
- Safescan
- SentrySafe
- Smart Metals
- Vision
- Visionect (Joan)
- Vivitek
Dane kontaktowe do serwisu:
VIDIS SA
ul. Logistyczna 4
Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce
tel: 71 33 880 20
e-mail: serwis@vidis.pl
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00
Jeśli chcesz zgłosić awarię wypełnij formularz "zgłaszanie awarii" lub skontaktuj się znami drogą telefoniczną: 71 33 880 20.
Wszystkie produkty z naszej oferty handlowej objęte są gwarancją door-to-door. Wszelkie instrukcje dotyczące przygotowania reklamowanego urządzenia do wysyłki do Serwisu oraz szczegóły dotyczące odbioru paczki, przesyłamy pod adres e-mail podany w formularzu zgłaszania awarii.
Zalecamy zapoznanie się ze
SZCZEGÓŁOWYMI ZALECENIAMI DOTYCZĄCYMI PAKOWANIA PRODUKTÓW